Hoe Mediahuis 23 miljoen klantinteracties personaliseert? Ontdek hun succesformule! Lees meer

Customer Data Platform B2C

Al jouw klantdata samengebracht tot één uniek klantbeeld.
De basis voor elke datagedreven organisatie.

Download de brochure

Elke sterke klantrelatie start met een uniek (on- en offline) klantbeeld.

Als organisatie moet jij jezelf tijdens de hele klantreis onderscheiden. Precies weten wie je klanten zijn zodat je ze persoonlijk benadert en bedient. Dagelijks campagnes opzetten en bijsturen, en de resultaten bekijken en verwerken in dashboards. Hier zijn namelijk al jouw nieuwe (marketing)acties van afhankelijk. En altijd zoeken naar de meest kansrijke (nieuwe) doelgroepen om via al je kanalen tegelijk te bereiken. Want jouw diensten en producten zijn nu eenmaal veelzijdig. Voor jou hoort dit alles erbij, maar wij weten dat het makkelijker kan.

In het Customer Data Platform B2C van Invenna breng je al jouw klantdata samen tot één klantbeeld. En met dat unieke klantbeeld maak je onder andere relevante campagnes, sprekende analyses en heldere dashboards.

Ontdek het zelf!

[HORIZONTALE LIJN]

Jij bent in controle

Het platform heeft een flexibel datamodel waarmee je zelf databronnen verbindt en een uniek klantbeeld samenstelt. Zo ontsluit je eenvoudig miljoenen klantdata records, waarbij het niet uitmaakt als deze in verschillende bronnen of systemen staan. En om het klantbeeld nog completer te maken is het mogelijk om jouw data te corrigeren en aan te vullen. Bijvoorbeeld met landelijke segmentatie data en verhuisdata.

Door het unieke klantbeeld verdeel je klanten over de juiste segmenten. Voor elk segment richt je makkelijk customer journeys in en start je tot wel honderden campagnes tegelijk. Ook maak je analyses, klantrapportages en dashboards. Snel, intuïtief en zonder programmeerkennis.

Stel consumenten centraal

Het Invenna Customer Data Platform is voor elke organisatie die consumenten centraal stelt en meer datagedreven wil werken. Verschillende goede doelen, financiële dienstverleners en automotive-leveranciers zijn al tevreden gebruikers.

Het platform is direct toe te passen. En omdat wij het onboarding traject zelf verzorgen, ben je ervan verzekerd dat wij je persoonlijk begeleiden en rekening houden met al jouw wensen.

Lees het succesverhaal van Rode Kruis

[HORIZONTALE LIJN]

Relevante inspiratie

Ook jouw data samenbrengen en klanten (her)kennen?

Kom met ons in contact!