Nieuws om niet te missen: wij fuseren met software organisatie Human Inference. Lees er alles over >

Ons verhaal

Toen Invicta, nu Invenna: onze historie in een notendop. 

Van consultancy naar data platformtechnologie

10 jaar geleden startte een groep ambitieuze consultants, onder de naam Invicta, met het opstellen en uitvoeren van (database) marketingstrategieën en -tactieken. Binnen een mum van tijd merkten wij dat veel organisaties worstelden met het samenbrengen en toegang krijgen tot de juiste klantdata. En vanaf het moment dat wij wekelijks werden gevraagd om unieke klantbeelden te maken voor campagnes, analyses en modellen, wisten wij dat het anders moest.

Eén ding was duidelijk: om organisaties écht te kunnen helpen, is er een sterk en slim datafundament nodig. Een softwareoplossing waarmee afdelingen als analyse, compliance, marketing en IT gemakkelijk uit de voeten kan. Een platform waarmee organisaties altijd, simpel en snel, met eigen klantdata werken. En zo werd het Invenna Customer Data Platform geboren.

Met de hulp van klanten als Robeco en Telegraaf, bouwden wij een dataplatform waarvan de term – CDP – destijds niet eens bestond. In de jaren daarna zaten wij niet stil: we hielpen tientallen organisaties met miljoenen klantdata records, werden onderdeel van The Data Agency en gingen verder als Invenna, en ontwikkelden samen met Rabobank en Robeco een compleet nieuw (KYC) platform. Dit platform is inmiddels door een van Nederlands grootste auditors positief beoordeeld. De kroon op ons werk!

Ons nieuwste avontuur is de fusie met software organisatie Human Inference. Hierdoor bieden wij, als eerste in de Benelux, een Customer Data Platform met Master Data Management (MDM) technologie aan.

Ik wil nog meer over Invenna weten

[HORIZONTALE LIJN]

invenna-over-ons-invenna-vandaag.png

Het Invenna van vandaag

Dit digitale tijdperk vraagt om kennis van het ontsluiten, samenbrengen, toepassen en monitoren van klantdata. Zo zijn customer journeys en het samensmelten van on- en offline kanalen niet meer weg te denken, en risk en compliancy terugkerende onderwerpen.

Wij zorgen ervoor dat jij weet welke klant je op welk moment, met welk aanbod en via welk kanaal moet benaderen. En dat jij elke klant altijd het best beoordeelt en bedient. Dit zijn niet zomaar mooie woorden: onze consultants bieden handvatten waarmee je dit ook echt in de praktijk brengt.

Lees meer over onze service

[HORIZONTALE LIJN]

Ook onderdeel van The Data Agency

Invenna maakt deel uit van The Data Agency: een groep van merken die gespecialiseerd is in technologie, data en analyse. Samen met deze merken helpen wij organisaties om slimmer inzichten uit data te halen, betere resultaten te krijgen en houden, en een hoger rendement op data te realiseren: