Miljoenen gepersonaliseerde klantinteracties door journey orchestration voor Mediahuis

invenna-mediahuis-case-detail.png

Dagelijks actualiteiten delen met de wereld, via meer dan dertig nieuwsmerken in wel vijf verschillende landen: sinds 2014 maakt het Vlaamse Mediahuis zich sterk voor onafhankelijke, eersteklas journalistiek. Dit doen zij onder andere met de dagbladen Gazet van Antwerpen, NRC en The Herald.

Door een rijke historie en internationale overnames en partnerships, heeft de mediagroep veel klantdata in allerlei bronnen en systemen. Afdelingen als customer service, marketing en sales gebruiken deze gegevens. Samen hebben zij drie doelen: klanten goed helpen, gepast benaderen en lang binden.

Maar hoe bereik je deze als klantdata verspreid zijn opgeslagen en je daardoor niet weet wie klanten zijn?

Het Invenna Customer Data Platform bracht alle databronnen samen en maakte één 360 graden, uniek klantbeeld van elke klant. Hiermee organiseert Mediahuis een klantcontact journey orchestration, met onder meer automatische en persoonlijke marketingcampagnes voor de merken. Ze (her)kennen klanten, zien hoe zij 1-op-1 reageren op campagne uitingen en stellen deze inzichten realtime beschikbaar voor de afdelingen.

De complete case goten we in een mooi visueel geheel. Klik op de downloadbutton voor een kijkje in het datalandschap en de one-to-one consumer engagement marketing campagnes van Mediahuis. Zij laten zien wat het Invenna Customer Data Platform hen oplevert en hoe zij op een datagedreven manier invulling geven aan de missie positieve bijdrage leveren aan mens en maatschappij. met al 23 miljoen klantinteracties als uitzonderlijk resultaat.

Download de Mediahuis case

Meer cases