Hoe Mediahuis 23 miljoen klantinteracties personaliseert? Ontdek hun succesformule! Lees meer

Verbeter je data- en klantstrategie met bewezen platformtechnologie

Creëer een uniek 360-graden klantbeeld met onze data platformoplossingen. Voor optimale personalisatie, datagedreven besluitvorming en compliancy.

Onze oplossingen Samen aan de slag?

Data is de kern van succesvol ondernemen.

Om je bedrijfsdoelstellingen te kunnen vertalen naar resultaten, heb je technologie nodig die jouw klanten centraal stelt. Met de platformtechnologie van Invenna leveren wij oplossingen voor het ontsluiten, samenbrengen, toepassen en monitoren van klantdata binnen marketing, compliance en IT.

In het Invenna Customer Data Platform breng je al je klantdata samen, maak je één uniek klantbeeld en richt je customer journeys en (marketing automation) campagnes in. Een uitkomst voor marketeers die zelf aan de knoppen willen draaien. Het Invenna KYC platform helpt AML analisten bij transactiemonitoring, remediation en alerting processen. Zo lopen financiële organisaties geen risico’s en weten zij altijd met wie ze zaken doen.

Ontdek het zelf!

[HORIZONTALE LIJN]

Oplossingen

icoon-cdp-b2c.svg

Customer Data
Platform B2C

Al jouw klantdata samengebracht tot één uniek klantbeeld. De basis voor elke datagedreven organisatie.

Lees meer

icoon-cdp-b2b.svg

Customer Data
Platform B2B

Al jouw klantdata samengebracht tot één uniek klantbeeld. De basis voor succesvolle marktbewerking.

Lees meer

icoon-cdp-kyc.svg

KYC platform

Al jouw klant en -transactiedata samengebracht tot één uniek klantbeeld. De sterkste basis voor transactiemonitoring, remediation en alerting.

Lees meer

[HORIZONTALE LIJN]

Wat klanten over ons zeggen

"Stabiel systeem, doet wat het belooft. Helpt ons om via audit trails aan onze wettelijke verplichtingen te voldoen."
“Met het Invenna CDP hebben we een duidelijk en eenduidig klantbeeld gecreëerd. Alle benodigde abonnee informatie, inclusief contacthistorie, staat bij elkaar. Hierdoor communiceren we optimaal met onze (ex-)abonnees. De inzichten die we uit het platform halen, geven input aan en controle op de customer journey die we bouwen. Over verschillende kanalen heen.”
"Dat de kennis van het structureren en analyseren van data om potentiële klantbehoeften te achterhalen ook kan worden ingezet om niet plausibele transacties te onderzoeken, heeft Invenna aangetoond met hun transactie monitoring module in het KYC platform. Hierdoor vullen wij effectiever onze rol als poortwachter in."
“Door het Invenna Customer Data Platform kunnen wij ons klantbeeld op een eenvoudige manier toegankelijk maken voor de hele organisatie. Wij hebben meer inzicht in de behoeften en wensen van onze donateurs. Mede hierdoor kunnen we gerichter targeten en succesvol blijven in de traditionele fondsenwervende kanalen.”
"Door de koppeling van ons social account met het Invenna platform, lanceren we dagelijks super relevante en event-driven campagnes. Deze relevantie verhoogt de voor ons zo belangrijke betrokkenheid van onze doelgroep en zorgt ervoor dat we meer tijd hebben voor analyse en optimalisatie."