Tag management

Personaliseer online bezoeken en customer journeys op basis van klantdata.

Download de CDP-brochure Zie deze functionaliteit in actie

Websitepersonalisatie
in een fractie van een seconde. 

Je kunt er niet omheen: jouw online aanwezigheid en engagement zijn bepalend voor je succes. Maar in een tijd waarin we elke seconde worden voorzien van informatie, is het de kunst om de aandacht van (potentiële) klanten vast te houden. Daarom is het belangrijk te weten welke webcontent het meest wordt bekeken. En vooral door wie.

Met het uitlichten van informatie die voor elke specifieke groep websitebezoekers relevant is, verhoog je het aantal kliks en de conversie. Zo maak jij elk online contact nog persoonlijker en waardevoller.

[HORIZONTALE LIJN]

webafbeelding-740x920-functionaliteiten.png

In het Invenna Customer Data Platform gebruik je alle klantdata om je website en content per doelgroep te personaliseren. Zonder programmeerkennis plaats je (no-code) tags zodat je onder andere op basis van gezinsfase, leeftijd en websitegedrag de beste klantervaring biedt. En alle (nieuwe) webinzichten zijn ook beschikbaar voor gebruik in on- en offline (vervolg)campagnes.

  • Persoonlijke webcontent die past bij specifieke klantgroepen.
  • Gemakkelijk zelf tags plaatsen.
  • On- en offline campagnecs inrichten op basis van webinzichten.

[HORIZONTALE LIJN]

Een koppeling met elke bron en kanaal.

Jij gebruikt allerlei bronnen en kanalen, wij zorgen ervoor dat de Invenna dataplatformen hiermee verbinden. Bekijk het overzicht van alle connectoren waar wij mee werken.

Bekijk alle koppelingen