Hoe Mediahuis 23 miljoen klantinteracties personaliseert? Ontdek hun succesformule! Lees meer

Master Data Management

Beheer, bewaak en gebruik klantdata in één centrale bedrijfsoplossing.

Download de CDP-brochure Zie deze functionaliteit in actie

Herken klanten, gegevens en personen en pas informatie direct toe.

Onderzoeksbureau Gartner signaleerde het al: CDP en MDM technologieën groeien naar elkaar toe. En bij voorkeur maken ze deel uit van één platform. *

Toch was zo’n geïntegreerde oplossing niet eerder beschikbaar. Terwijl het versmelten van het beste van deze twee werelden, allerlei nieuwe deuren opent voor toepassingen in o.a. analyses, CDD of Know Your Customer processen en marketing. Zo herken je klanten, gegevens en personen continu én pas je al deze informatie direct toe. Dus wij vonden het tijd om grenzen te doorbreken en jouw werk te versimpelen en versnellen.

* Hawker, M. (2021, 12 augustus). We Have MDM Software, So Why Would We Need a CDP? Gartner.

[HORIZONTALE LIJN]

webafbeelding-740x920-functionaliteiten.png

Het Invenna Customer Data Platform is het eerste CDP in de Benelux dat MDM technologie bevat. Zoals je van ons gewend bent kun je klantdata vastleggen, interpreteren en gebruiken, maar vanaf nu controleer, corrigeer en beheer je ook unieke identiteiten. Dit betekent één centrale bedrijfsoplossing, voor als de identiteit van een klant zonder twijfel juist móét zijn. Je realiseert uitstekende datakwaliteit, doet scherpe risicobeoordelingen en richt customer journeys en gepersonaliseerde marketingcampagnes in. Door het centraal beheren, bewaken en gebruiken van klantdata, blijft jouw organisatie compliant en communiceer je persoonlijk met klanten, burgers en bedrijven. En dit alles is gebaseerd op proven technology, met ingrediënten als natuurlijke taalverwerking en fuzzy-logic technieken, een matching-engine die patronen herkent en het unieke klantbeeld.

  • Eén centrale oplossing voor compliance, IT en marketing. Beschikbaar in heel Europa.
  • Technologie die al meer dan 3 decennia succesvol wordt gebruikt.
  • Verbeter je klantinzichten, maak de beste beslissingen en verklein bedrijfsrisico’s.
  • Communiceer persoonlijker op basis van het unieke klantbeeld.

[HORIZONTALE LIJN]

Een koppeling met elke bron en kanaal.

Jij gebruikt allerlei bronnen en kanalen, wij zorgen ervoor dat de Invenna dataplatformen hiermee verbinden. Bekijk het overzicht van alle connectoren waar wij mee werken.

Bekijk alle koppelingen