Van elk merk diepere klantinzichten voor Athora Netherlands

case-detail-2340x1110-arthora.png

Athora Netherlands heeft veel verspreide (klant)datasets. Medewerkers kunnen hierdoor niet bij alle belangrijke klantinformatie, en het unieke klantbeeld ontbreekt. Om hun alsnog een klantbeeld en diepere klantinzichten te geven, wilden zij gebruikmaken van een Customer Data Platform. Daarom schakelde Athora Netherlands de expertise van Invenna in.

Athora Netherlands is in Nederland actief met twee verzekeringsmerken: Reaal en Zwitserleven. De financiële dienstverlener biedt klanten slimme oplossingen, helpt dromen waar te maken en kostbaarheden te beschermen. Om dit elke dag te kunnen doen, is het samenvoegen en centraliseren van alle klantdata belangrijk. In deze case lees je hoe het Invenna Customer Data Platform voor B2C gezorgd heeft dat de klantdata van elk Athora merk zijn gecentraliseerd.

Een realtime uniek klantbeeld voor elk merk en elke medewerker. Benieuwd naar meer?

In de complete case lees je hoe wij zorgden voor een uniek realtime klantbeeld en welke nieuwe inzichten er beschikbaar zijn. Ben je hier benieuwd naar, laat dan je gegevens achter. Daarna sturen wij je de case per e-mail toe.

Meer cases