10 voordelen van een CDP met MDM technologie

Wij zetten 10 voordelen van een CDP met MDM technologie op een
rij en bieden een complete flyer direct ter download aan.

  1. Altijd correcte en complete klantdata: een CDP brengt databronnen samen en corrigeert informatie. Klantdata blijft actueel en voor iedereen beschikbaar. Zo maak je de beste datagedreven beslissingen en verbeter je de datakwaliteit.
  2. Gecentraliseerde data: omdat een CDP klantdata centraliseert, hebben afdelingen toegang tot dezelfde informatie. Je werkt allemaal vanuit één en dezelfde waarheid. Dit maakt data delen en samenwerken makkelijker.
  3. Nieuwe klantinzichten en klantkennis: in een CDP vorm je één uniek klantbeeld van al je data. Dit klantbeeld levert nieuwe klantinzichten en klantkennis op. Deze informatie gebruik je voor scherpere klantsegmenten en targeting.
  4. Persoonlijkere customer experience: met een CDP leer je klanten tot in detail kennen. Je weet precies wat zij wensen en willen. Door hierop in te spelen maak je marketingcampagnes relevanter en customer experiences persoonlijker.
  5. Geautomatiseerde datamanagement: een CDP automatiseert je complete datamanagement. Het stroomlijnt taken waar data voor nodig zijn. Dit scheelt mensenwerk en tijd, die je aan andere projecten besteedt.
  6. Grip op databeveiliging en privacy: een CDP helpt je te voldoen aan wet- en regelgeving. Persoonsgegevens beheer je dus veilig. En je houdt altijd rekening met de privacy van klanten.
  7. Hogere ROI: een CDP maakt klantdata voor de hele organisatie toegankelijk. Dit helpt om goed geïnformeerd knopen door te hakken. Datagedreven beslissingen en initiatieven leveren daardoor meetbaar meer op.
  8. Heldere analyses en inzichten: een CDP stelt het unieke klantbeeld breed beschikbaar. Bijvoorbeeld in (klant)analyses. De uitkomsten geven inzichten in het klantgedrag en de voorkeuren. Die je daarna verheldert via dashboards.
  9. Consistente data governance: in een CDP werkt iedereen met dezelfde klantdata. Dus één beleid voor het verzamelen, opslaan, verwerken en verwijderen van klantinformatie voldoet. Nuttig, en je voorkomt misverstanden.
  10. Niet te vergeten: gebruik data in allerlei processen.
    Een CDP met MDM technologie verbetert niet alleen structureel je klantdata. Je gebruikt de actuele data ook eenvoudig in allerlei processen. Van marketing en verkoop tot IT en compliance.

Download direct de flyer met alle 10 voordelen