10 voordelen van een CDP met MDM technologie

Wij zetten de 10 voordelen van een CDP met MDM technologie op een rij.

Download direct de flyer

  1. Altijd correcte en complete klantdata: een CDP brengt databronnen samen en corrigeert informatie. Klantdata blijft actueel en voor iedereen beschikbaar. Zo maak je de beste datagedreven beslissingen en verbeter je de datakwaliteit.
  2. Gecentraliseerde data: omdat een CDP klantdata centraliseert, hebben afdelingen toegang tot dezelfde informatie. Je werkt allemaal vanuit één en dezelfde waarheid. Dit maakt data delen en samenwerken makkelijker.
  3. Nieuwe klantinzichten en klantkennis: in een CDP vorm je één uniek klantbeeld van al je data. Dit klantbeeld levert nieuwe klantinzichten en klantkennis op. Deze informatie gebruik je voor scherpere klantsegmenten en targeting.
  4. Persoonlijkere customer experience: met een CDP leer je klanten tot in detail kennen. Je weet precies wat zij wensen en willen. Door hierop in te spelen maak je marketingcampagnes relevanter en customer experiences persoonlijker.
  5. Geautomatiseerde datamanagement: een CDP automatiseert je complete datamanagement. Het stroomlijnt taken waar data voor nodig zijn. Dit scheelt mensenwerk en tijd, die je aan andere projecten besteedt.

Ben je benieuwd naar voordelen 6 t/m 10? Klik op de downloadbutton om de complete flyer te bekijken.

Download de flyer