Hoe Mediahuis 23 miljoen klantinteracties personaliseert – en hoe jij dat ook kunt
Herkent je dit: klantdata verspreid over bronnen en systemen, en geen centraal overzicht om écht in te spelen op de persoonlijke behoeften van klanten? Mediahuis had hetzelfde probleem.
Met meer dan dertig nieuwsmerken in vijf landen beschikte Mediahuis over ontelbare klantdata. Maar zonder een centraal klantbeeld misten zij de basis om klanten te leren kennen. Dit veranderde toen ze aan de slag gingen met een Customer Data Platform (CDP).
Met het Invenna CDP wist Mediahuis 23 miljoen klantinteracties te personaliseren en hun marketinginspanningen te versterken. In dit paper delen zij hun aanpak en 10 tips om zelf een 360-graden klantbeeld op te bouwen. Je leert hoe je:
- Een effectieve datastrategie ontwikkelt
- Klantdata slim verzamelt en structureert
- Realtime inzichten en automatisering inzet voor persoonlijke interacties
Download de 10 tips van Mediahuis
Ontdek hoe je een centraal klantbeeld opbouwt dat echt voor je werkt. Laat je gegevens achter en ontvang het paper direct per e-mail.
Meer weten over het Invenna CDP?
Ons platform helpt je niet alleen bij het centraliseren van al je klantdata, maar biedt ook realtime inzichten voor nóg persoonlijkere klantinteracties en sterkere campagnes.
Ontdek hoe wij dit voor jou kunnen doen door vandaag nog vrijblijvend contact met ons op te nemen.