Pieter Hallewas deelt hoe customer remediation zorgt voor conformiteit en groei

28 sep. 2023
Team Invenna
Onze directeur kroop opnieuw in de pen. Hij legt uit hoe customer remediation zorgt voor wettelijke naleving en groei bij financiële instellingen.

Na ons recente artikel over de belangrijke rol van KYC platformen bij het handhaven van anti-witwasregels, klom onze directeur Pieter Hallewas opnieuw in de pen. In zijn nieuwste blog legt hij uit hoe customer remediation niet alleen zorgt voor wettelijke naleving, maar ook groei stimuleert bij financiële instellingen.

Pieter bespreekt in zijn blog vier belangrijke aspecten van customer remediation.

  1. Het customer remediation proces: hoe klanten met ontbrekende gegevens opnieuw worden beoordeeld.
  2. Het remediëren van klanten: hoe je klanten met ontbrekende gegevens benadert en hoe om te gaan met klanten die geen informatie willen delen.
  3. Het automatiseren van het customer remediation proces: hoe je kosten bespaart door dit proces te automatiseren.
  4. De juiste aanpak voor customer remediation: zaken en overwegingen om rekening mee te houden.

Benieuwd hoe customer remediation een brug slaat tussen conformiteit en waardevermeerdering? Lees nu zijn complete blog en ontdek hoe het nieuwe mogelijkheden biedt voor klantbinding en groei.

Lees de volledige blog van Pieter Hallewas