Hoe technologie fondsenwervers en donateurs verbindt

20 sep. 2023
Team Invenna
vf-artikel-nieuwspagina-overzichtsafbeelding.jpg

In de non-profitwereld is verandering het enige constante; het langdurig binden van donateurs aan je merk is niet vanzelfsprekend. Maar wat als technologie de drijvende kracht is achter successen zoals het realiseren van donordoelen en het opbouwen van duurzame relaties?

In ons nieuwe artikel “De impact van een Customer Data Platform (CDP) op fondsenwervers en non-profitorganisaties” vertellen wij:

  • Hoe technologie de goede doelen sector verandert.
  • De kracht van een Customer Data Platform in het begrijpen van donateursgedrag.
  • Doelgroepsegmentatie en de kunst van gepersonaliseerde communicatie.
  • Het versterken van donorretentie en het opbouwen van duurzame relaties.
  • Datagedreven besluitvorming voor effectievere fondsenwerving.
  • Efficiënter werken en toekomstgerichte initiatieven.

Wil je meer weten over hoe een Customer Data Platform (CDP) de goede doelen sector transformeert? Lees dan nu het complete artikel en ontdek hoe je donateurs beter bindt.

Lees het volledige artikel

Relevante cases