Data-Driven Marketing Onderzoek 2023 onthult kansen voor marketeers met een Customer Data Platform (CDP)

20 nov. 2023
Team Invenna
inspiratiepagina-ddma-data-driven-overzicht-1.png

Eind vorige week heeft DDMA het jaarlijkse Data-Driven Marketing Onderzoek gepubliceerd, waarin opvallende trends en uitdagingen in de wereld van marketingdata worden belicht. Ons team heeft de cijfers over hoe organisaties met data omgaan onder de loep genomen en de impact van platformtechnologie op deze uitdagingen geanalyseerd.

In de blog Het Data-Driven Marketing Onderzoek 2023: hoe CDP’s nieuwe marketingkansen bieden, lees je meer over:

  • Gebrek aan inzicht in de ROI van marketing.
  • De samenwerking tussen afdelingen.
  • Volledig benutten van MarTech.
  • CDP als brug tussen technologie, data en samenwerking.

Lees het volledige blogbericht hier en ontdek hoe een CDP niet alleen marketing- en dataplatformtechnologie versterkt, maar ook de interne samenwerking en efficiency bevordert.

Lees de volledige blog

"Om de volledige potentie van data te benutten, speelt een CDP een belangrijke sleutelrol."