De kracht van multi-step omnichannel marketing met een Customer Data Platform (CDP)

03 aug. 2023
Team Invenna
nieuwsafbeelding-multi-step-omnichannel-marketing.jpg

In de moderne marketingwereld draait alles om het creëren van persoonlijke klantervaringen. Een goede strategie hiervoor is multi-step omnichannel marketing, waarmee je klanten stap voor stap begeleidt naar een beslissing. Hierbij zijn dataplatformen zoals een Customer Data Platform (CDP) onmisbaar. Een CDP verzamelt, beheert en analyseert alle klantgegevens, waardoor marketeers zich kunnen concentreren op wat ertoe doet: de klant.

In ons nieuwste artikel "Multi-step omnichannel marketing met een Customer Data Platform (CDP)", vertellen wij onder andere over:

  • Wat multi-step omnichannel marketing is en waarom het belangrijk is.
  • De rol van een Customer Data Platform (CDP) in multi-step omnichannel marketing.
  • 10 stappen om een CDP te gebruiken in multi-step omnichannel marketing.

Klik hier om het volledige artikel te lezen

Relevante cases