Webinar: verbeter customer journeys met marketing automation

Leer klanten kennen en maak de beste personalisatie-keuzes

Je bent het vast met ons eens: een écht persoonlijke ervaring gaat verder dan “Hi {{Recipient.FirstName}}”.

Om de concurrentie op afstand te houden, moet je weten wat klanten wensen en bezighouden. Want de beste customer experience, start met het begrijpen van de customer journey. Maar niet elke organisatie kent deze klantreizen door en door.

Marketing automation is dé tool om meerdere klantsegmenten tegelijk te bereiken. En dus om customer journeys verder vorm te geven. Je leert klanten namelijk steeds beter kennen en maakt zo de beste personalisatiekeuzes.

 

Bas Cuperus (Managing Consultant bij Invenna) en Joost Kuijlaars (CEO van The Data Actors) vertellen op donderdag 6 april:

  • Hoe je marketing automation van a tot z inricht.
  • Wat je hiervoor nodig hebt.
  • En hoe je bijstuurt.

In 30 minuten leer jij jouw customer journeys te verbeteren met marketing automation.

Het programma in een notendop
  • Customer journey: breng klantreizen in beeld.
  • Dataverzameling: verzamel klantdata en bouw klantprofielen.
  • Customer journeys inrichten: stuur klanten in de juiste richting.
  • Marketing automation: hoe het werkt. En wat je ermee doet.
  • The learning cycle: inspelen op veranderingen.

[HORIZONTALE LIJN]

Over de sprekers

bas-100x100.png

Bas Cuperus
Managing consultant bij Invenna

Bas Cuperus brengt de business en techniek samen. Als managing consultant bij Invenna, helpt hij klanten (o.a.) on- en offline datastromen te verbinden en een uniek klantbeeld te maken. Over platformtechnologie kan hij uren vertellen. En hij deelt graag waarom goede software belangrijk is voor jouw marketing- en klantstrategie.

joost-100x100.png

Joost Kuijlaars
CEO van The Data Actors

Met een achtergrond als econometrist en o.a. zijn bijdrage aan de oprichting van Air Miles, heeft Joost Kuijlaars zijn sporen in de datawereld verdiend. In 2018 richtte hij The Data Actors op om iedereen bewust te maken van de impact van data. Met zijn kennis over database marketing, helpt hij bedrijven de beste datagedreven keuzes te maken.