Klantacceptatie

Screen nieuwe klanten, match ze met sanctielijsten en leg besluiten vast.

Vel een oordeel op basis van de juiste informatie en loop geen risico.

Met elke nieuwe klant wordt de kracht van je organisatie bevestigd. Je mag er namelijk van uitgaan dat ze niet zomaar voor je kiezen. Maar dit betekent niet dat je iedere klant direct kunt accepteren. Want om jezelf te beschermen, moet je eerst meer weten over wie ze zijn.

Door al bij de onboarding toegang te krijgen tot informatie die een oordeel helpen te vellen, vang je potentiële risico’s gelijk af. Je screent klanten veel beter en maakt daardoor beslissingen waar je volledig achter kunt staan. En laat juist dit erg belangrijk zijn voor jouw succes.

[HORIZONTALE LIJN]

Het Invenna KYC platform zorgt dat jij altijd toegang hebt tot de informatie die belangrijk is voor elke klantacceptatie. Van een koppeling met (externe) databronnen zoals PEP-lijsten en sanctielijsten, tot het KVK Handelsregister. Met de meest uiteenlopende gegevens zorgt het platform dat jij alles weet over jouw potentieel nieuwe klant. Zo maak jij de beste afweging, die altijd worden vastgelegd.

  • Beoordeel klanten op basis van relevante (externe) data.
  • Screen klanten beter en rapporteer over keuzes.
  • Voorkom onnodige risico’s.

[HORIZONTALE LIJN]

Een koppeling met elke bron en kanaal.

Jij gebruikt allerlei bronnen en kanalen, wij zorgen ervoor dat de Invenna dataplatformen hiermee verbinden. Bekijk het overzicht van alle connectoren waar wij mee werken.

Bekijk alle koppelingen