Persoonlijkere donateur communicatie voor KWF Kankerbestrijding

case-detail-2340x1110-kwf.png

KWF Kankerbestrijding wil perfect getimed en persoonlijker met donateurs communiceren. Een beeld van elke donateur met inzicht in wat ze bezighoudt, kan hierin niet ontbreken. Daarom zochten zij naar een slim platform om alle klantdata in onder te brengen en dit unieke beeld te vormen. Met het Invenna Customer Data Platform voor B2C hebben wij hier invulling aan gegeven.

KWF Kankerbestrijding is gegroeid tot een stichting met bijna 1 miljoen donateurs en zo’n 140 miljoen euro aan giften. Om het vertrouwen en de steun van al deze donateurs te houden, is een goed beeld van wie ze zijn en hoe je ze het best bereikt erg belangrijk. Om een stap in deze richting te kunnen zetten, zocht KWF Kankerbestrijding naar een manier om geautomatiseerd, persoonlijk en over verschillende (online) kanalen heen met donateurs te communiceren. Een oplossing waarmee ze met minder geld, méér kunnen doen en betekenen. 

Persoonlijkere boodschappen en geautomatiseerde campagnes. Benieuwd naar meer?

In de complete case lees je hoe wij zorgden voor een uniek klantbeeld waarmee zij persoonlijker met donateurs communiceert en sterke (omnichannel) campagnes inricht. Ben je hier benieuwd naar, laat dan je gegevens achter. Daarna sturen wij je de case per e-mail toe.

Meer cases