Bereik marketingdoelen en maak analysewerk makkelijker met een CDP. Ontdek meer >

Webinar (online) personalisatie: de cruciale rol van een CDP

Alles over de rol en waarde van een CDP in online personalisatie, en hoe je on- en offline datastromen combineert om klanten te identificeren.

Om in deze snel veranderende wereld succesvol te kunnen zijn, moet je jezelf in de hele klantreis kunnen onderscheiden. Klanten verwachten namelijk dat je ze altijd juist benadert en bedient, en dat aanbiedingen altijd op maat en gepersonaliseerd zijn.

Met een Customer Data Platform krijg je een goed beeld van elke klant en kennis over hoe je ze het best bereikt. Het zorgt ervoor dat je elke klant op het perfecte moment, via het juiste kanaal en met een passende boodschap kunt benaderen. In het webinar Leveraging customer data using CDP to build a great personalization strategy, gaan Bas Cuperus (marketing intelligence analist bij Invenna) en Joost Kuijlaars (CEO bij The Data Actors) hier dieper op in.

Wil je meer weten over de rol en waarde van een Customer Data Platform in online personalisatie? En hoe je on- en offline datastromen kunt combineren om zo de online klant te kunnen identificeren? Laat je gegevens achter en wij sturen je het volledige webinar per e-mail toe.