Bereik marketingdoelen en maak analysewerk makkelijker met een CDP. Ontdek meer >

Alles over een CDP: download de
Gartner® gids 'What Is — and
Isn’t — a Customer Data Platform'

De voordelen, wat je ermee kunt en wat het verschilt van andere technologieën.

Vraag direct de Gartner® gids aan!

Voor jou misschien nieuw, voor ons al jaren bekend: een Customer Data Platform helpt marketeers doelen te bereiken en maakt het werk van analisten gemakkelijker. Erin verzamel, beheer en gebruik je namelijk al je first-party klantdata. Hierdoor richt jij écht passende marketingacties in, analyseer je sneller en neem je sterke beslissingen.

Als je pas kennismaakt met de CDP-wereld, is het begrijpelijk dat je niet precies weet welke voordelen het biedt. Door de belangrijkste kenmerken onder de loep te nemen en meer te weten te komen over wat je ermee kunt, bepaal jij moeiteloos of de technologie thuishoort in jouw martech roadmap en workflow. En of het dus de investering waard is.

Download de Gartner® gids What is — and isn’t — a Customer Data Platform en ontdek alles over een CDP: de voordelen, wat je ermee kunt en wat het verschilt van andere technologieën.

Download de CDP-gids

Gartner, A Guide to What Is — and Isn’t — a Customer Data Platform, 2 March 2022, By Lizzy Foo Kune, Benjamin Bloom.
GARTNER is a registered trademark and service mark of Gartner, Inc. and/or its affiliates in the U.S. and internationally and is used herein with permission. All rights reserved.