De handvatten om je website te personaliseren
en klanten een optimale ervaring te bieden.
Het aantal kliks, de klanttevredenheid en –loyaliteit en conversie verhogen lukt het beste wanneer je in staat bent om niet relevante content te beperken en ondersteunende informatie juist in de schijnwerpers te plaatsen. Dus wil je over alle kanalen heen eenduidig en relevant met klanten communiceren, dan is het belangrijk om te weten wat klanten op je website bekijken. In de meest ideale situatie gebruik je naast websitegedrag ook al je klantinformatie, en dat is precies wat het Customer Data Platform van Invenna mogelijk maakt.
[HORIZONTALE LIJN]
Invenna DMP biedt alle handvatten om jouw websites te personaliseren en ervoor te zorgen dat alle kennis van jouw klant gebruikt wordt voor een optimale ervaring. Plaats tags en personaliseer op basis van gezinsfase, leeftijd, gedrag of elke andere beschikbare variabele.
[HORIZONTALE LIJN]
De analisten, data engineers, data scientists en consultants van Invenna beheren al enkele jaren de klantinzichten van organisaties in diverse branches. Zij werken dagelijks met het platform en zijn daardoor in staat om uiteenlopende data vraagstukken te beantwoorden, waaronder hoe je de best presterende audiences kunt samenstellen en een sterke datastrategie kunt opstellen.