Een beter en compleet beeld van al je klanten door
de combinatie van klantinformatie en
datamatching technieken.
Je dienstverlening is afhankelijk van de wensen en behoeften van klanten. Dit klinkt als een open deur, maar veel organisaties zijn zich niet bewust van het belangrijke verband tussen het samenbrengen van alle (klant)data en het leren kennen van klanten.
Met inzicht in klantgedrag en –voorkeuren leer je klanten kennen en begrijpen. Hiermee kun je gerichter service verlenen, relevanter met klanten communiceren en klantgedrag voorspellen. Het Customer Data Platform van Invenna biedt de mogelijkheid om klantdata nog beter en vollediger te gebruiken en combineert bestaande én nieuwe data tot het beste klantbeeld.
[HORIZONTALE LIJN]
Met Customer DNA combineer je alle beschikbare klantinformatie en vorm je een compleet en 360 graden klantbeeld. Daarnaast kun je eigen (first-party) klantdata corrigeren en belangrijke klantmomenten zoals een verhuizing direct verwerken door de datakwaliteit oplossing van EDM, en data aanvullen met de landelijke segmentatie data van GeoMarktprofiel. Door klantkenmerken zoals gezinssamenstelling, woning, opleiding en welstand toe te voegen aan je klantdata, kun je een nog completer beeld vormen. Dit stelt je in staat om het klantinzicht te verbeteren, je klantkennis te laten groeien en klantsegmentaties en –voorspellingen nog nauwkeuriger en krachtiger te maken.
[HORIZONTALE LIJN]
De analisten, data engineers, data scientists en consultants van Invenna beheren al enkele jaren de klantinzichten van organisaties in diverse branches. Zij werken dagelijks met het platform en zijn daardoor in staat om uiteenlopende data vraagstukken te beantwoorden, waaronder hoe je de best presterende audiences kunt samenstellen en een sterke datastrategie kunt opstellen.
Ben je benieuwd naar hoe wij alle donateurs van het Nederlandse Rode Kruis centraal hebben gesteld? En naar de exacte conversiestijging van campagnes, giftverzoeken en donaties? Laat je gegevens achter en wij sturen je de complete case per e-mail toe.
In de brochure vertellen wij wat je met het platform kunt en wat de voordelen van werken met een uniek donateurbeeld zijn, en delen wij het succesverhaal van het Nederlandse Rode Kruis. Laat je gegevens achter en wij sturen je de brochure per e-mail toe.
In het Gartner® report We Have MDM Software, So Why Would We Need a CDP lees je wat de voordelen zijn van, en de verschillen en overeenkomsten tussen Master Data Management en een Customer Data Platform. Ook kom je meer te weten over wanneer het gebruiken van beide platformen gerechtvaardigd is en wat je ermee bereikt. Laat je gegevens achter en wij sturen je het complete report per e-mail toe.
In de brochure vertellen wij o.a. wat je met het platform kunt en wat de voordelen van werken met een uniek klantbeeld zijn. Laat je gegevens achter en wij sturen je de brochure per e-mail toe.
Wij hebben 12 CDP use cases in een infographic gegoten. Hiermee helpen wij jou te bepalen welk soort CDP het best bij jouw organisatie past. Laat je gegevens achter en wij sturen je de infographic per e-mail toe.
In het Gartner® report We Have MDM Software, So Why Would We Need a CDP lees je wat de voordelen zijn van, en de verschillen en overeenkomsten tussen Master Data Management en een Customer Data Platform. Ook kom je meer te weten over wanneer het gebruiken van beide platformen gerechtvaardigd is en wat je ermee bereikt. Laat je gegevens achter en wij sturen je het complete report per e-mail toe.
Ben je benieuwd naar hoe wij alle donateurs van het Nederlandse Rode Kruis centraal hebben gesteld? En naar de exacte conversiestijging van campagnes, giftverzoeken en donaties? Laat je gegevens achter en wij sturen je de complete case per e-mail toe.
In de brochure vertellen wij o.a. wat je met het platform kunt en wat de voordelen van werken met een uniek en compleet klantbeeld zijn. Laat je gegevens achter en wij sturen je de brochure per e-mail toe.
Wij vertellen hoe een KYC platform ervoor zorgt dat jij geen risico’s loopt. Zo beschrijven we de vijf meest voorkomende KYC problemen, leggen we uit hoe het platform deze problemen aanpakt en staan we stil bij wat het jou oplevert. Laat je gegevens achter en wij sturen je de infographic per e-mail toe.