Breng je klantgroepen in kaart, begrijp waar en wanneer
on- en offline samenkomen en richt probleemloos
customer journeys in.
Laat je data leven en geef je klanten een gezicht. Verklaar en voorspel gedrag en zorg zo voor een hogere relevantie en beter resultaat. Want weten wie je klanten zijn en wat ze bezighoudt, is de eerste stap naar succesvollere campagnes en het bieden van de beste klantervaring.
De prestaties van je organisatie vallen of staan met de juiste data en de mogelijkheid om deze informatie om te zetten in bruikbare inzichten. Het Customer Data Platform van Invenna ondersteunt dit proces en zorgt er niet alleen voor dat jouw data op orde blijft, maar maakt het ook mogelijk om klantdata te analyseren en direct bruikbare inzichten te creëren.
[HORIZONTALE LIJN]
Invenna Insights geeft je alle handvatten om jouw data om te zetten in concreet resultaat. Identificeer topklanten, definieer klantsegmenten, bepaal het Best Next Offer, signaleer tijdig potentiële opzeggers of uitstromers. Gebruik R of Python en ontdek patronen, geef jouw acquisitie, upselling en cross selling of retentie een boost. Miljoenen records tellen, selecteren en segmenteren in seconden, en het naadloos omzetten van selecties in campagnes.
[HORIZONTALE LIJN]
De analisten, data engineers, data scientists en consultants van Invenna beheren al enkele jaren de klantinzichten van organisaties in diverse branches. Zij werken dagelijks met het platform en zijn daardoor in staat om uiteenlopende data vraagstukken te beantwoorden, waaronder hoe je de best presterende audiences kunt samenstellen en een sterke datastrategie kunt opstellen.
In het Gartner® report We Have MDM Software, So Why Would We Need a CDP lees je wat de voordelen zijn van, en de verschillen en overeenkomsten tussen Master Data Management en een Customer Data Platform. Ook kom je meer te weten over wanneer het gebruiken van beide platformen gerechtvaardigd is en wat je ermee bereikt. Laat je gegevens achter en wij sturen je het complete report per e-mail toe.
Ben je benieuwd naar hoe wij alle donateurs van het Nederlandse Rode Kruis centraal hebben gesteld? En naar de exacte conversiestijging van campagnes, giftverzoeken en donaties? Laat je gegevens achter en wij sturen je de complete case per e-mail toe.
In de brochure vertellen wij wat je met het platform kunt en wat de voordelen van werken met een uniek donateurbeeld zijn, en delen wij het succesverhaal van het Nederlandse Rode Kruis. Laat je gegevens achter en wij sturen je de brochure per e-mail toe.