Telecom

Een persoonlijke dialoog met miljoenen klanten.

Het vastleggen en beschikbaar stellen van klantinformatie maakt het verschil

Als organisatie in de telecomsector bedien je (tientallen) miljoenen klanten tegelijkertijd. Waar het onmogelijk lijkt om al deze klanten te benaderen met een persoonlijk aanbod, maakt het vastleggen en beschikbaar stellen van klantinformatie het verschil. Door meer te weten over je klanten, of het nu gaat om de levens- of gezinsfase of het bouwjaar van de woning, kun je een relevante en persoonlijke dialoog starten en een individuele aanbieding doen. Het verschil tussen klanttevredenheid en loyaliteit, versus retentie en hoge acquisitiekosten.

Invenna creëert een uniek 360 graden klantbeeld, waarbij geen onderscheid wordt gemaakt tussen on- en offline. Naast dat alle historische en actuele data wordt samengevoegd, wordt er middels voorspelmodellen ook gekeken naar de toekomst. Met onze nieuwste technieken, zoals machine learning, zorgen we ervoor dat we jouw klanten binden, de klantwaarde verhogen en de uitstroom minimaliseren.