Door klantkennis een betere on- en offline winkelervaring.
Door het toenemende aantal (online) winkels zijn klanten eerder geneigd om rond te kijken. Het bieden van een seamless shopping experience, een soepele en prettige overgang van de eerste online kennismaking naar het bezoeken van de winkel, is daarom essentieel en vaak de bepalende factor. Deze ervaring creëer je het beste wanneer je meer weet over je klanten en relevant met ze communiceert, van de eerste aankoop tot het aanbieden van een best next offer.
Invenna creëert een uniek 360 graden klantbeeld, waarbij geen onderscheid wordt gemaakt tussen on- en offline. Naast dat alle historische en actuele data wordt samengevoegd, wordt er middels voorspelmodellen ook gekeken naar de toekomst. Met onze nieuwste technieken, zoals machine learning, zorgen we ervoor dat we jouw klanten binden, de klantwaarde verhogen en de uitstroom minimaliseren.
Ben je benieuwd naar hoe wij alle donateurs van het Nederlandse Rode Kruis centraal hebben gesteld? En naar de exacte conversiestijging van campagnes, giftverzoeken en donaties? Laat je gegevens achter en wij sturen je de complete case per e-mail toe.
In de brochure vertellen wij wat je met het platform kunt en wat de voordelen van werken met een uniek donateurbeeld zijn, en delen wij het succesverhaal van het Nederlandse Rode Kruis. Laat je gegevens achter en wij sturen je de brochure per e-mail toe.
In het Gartner® report We Have MDM Software, So Why Would We Need a CDP lees je wat de voordelen zijn van, en de verschillen en overeenkomsten tussen Master Data Management en een Customer Data Platform. Ook kom je meer te weten over wanneer het gebruiken van beide platformen gerechtvaardigd is en wat je ermee bereikt. Laat je gegevens achter en wij sturen je het complete report per e-mail toe.
In de brochure vertellen wij o.a. wat je met het platform kunt en wat de voordelen van werken met een uniek klantbeeld zijn. Laat je gegevens achter en wij sturen je de brochure per e-mail toe.
Wij hebben 12 CDP use cases in een infographic gegoten. Hiermee helpen wij jou te bepalen welk soort CDP het best bij jouw organisatie past. Laat je gegevens achter en wij sturen je de infographic per e-mail toe.
In het Gartner® report We Have MDM Software, So Why Would We Need a CDP lees je wat de voordelen zijn van, en de verschillen en overeenkomsten tussen Master Data Management en een Customer Data Platform. Ook kom je meer te weten over wanneer het gebruiken van beide platformen gerechtvaardigd is en wat je ermee bereikt. Laat je gegevens achter en wij sturen je het complete report per e-mail toe.
Ben je benieuwd naar hoe wij alle donateurs van het Nederlandse Rode Kruis centraal hebben gesteld? En naar de exacte conversiestijging van campagnes, giftverzoeken en donaties? Laat je gegevens achter en wij sturen je de complete case per e-mail toe.