Media

Blijf top of mind bij abonnees en klanten door relevantere klantcommunicatie.

Houd de aandacht van abonnees, klanten en gebruikers.

Top of mind zijn en blijven bij abonnees, klanten en gebruikers is belangrijker dan ooit. Dit bereik je door de voorkeuren en behoeften van klanten te begrijpen, zodat je relevanter en persoonlijker met ze kunt communiceren.

Invenna creëert een uniek 360 graden klantbeeld, waarbij geen onderscheid wordt gemaakt tussen on- en offline. Naast dat alle historische en actuele data wordt samengevoegd, wordt er middels voorspelmodellen ook gekeken naar de toekomst. Met onze nieuwste technieken, zoals machine learning, zorgen we ervoor dat we jouw klanten binden, de klantwaarde verhogen en de uitstroom minimaliseren.

Invenna voor media

Met een volledig klantbeeld ben je in staat om de aandacht vast te houden van abonnees. Dit geldt ook voor KRO-NCRV. Zij, en media zoals TMG, gebruiken het data platform van Invenna voor de creatie van customer journeys voor elke individuele abonnee, klant en gebruiker.

Kirsten Andres, Afdelingshoofd Communicatie bij KRO-NCRV: “We willen graag dichter bij onze leden, abonnees en relaties staan. Door met Invenna een 360 graden klantbeeld te creëren zijn we in staat om beter inzicht in de wensen en behoeften van onze achterban te verkrijgen en weten we beter hoe we met hun kunnen verbinden en meer frequent contact hebben met inspirerende, relevante en persoonlijke communicatie binnen alle kanalen waarmee we met hun in contact zijn. Invenna brengt dit inzicht ook dichterbij en bij meer van onze medewerkers.