Goede doelen

Voor elke individuele donateur een customer journey.

De weg van donatie naar relatie start met een volledig klantbeeld.

Dagelijks ontvang je diverse giften: van eenmalige giften uit straatwerving tot maandelijks terugkerende giften via vaste donateurs. Maar hoe zorg je ervoor dat gevers jouw organisatie blijven onthouden en herkennen? Hoe vaak en via welk kanaal kun je hen het beste bereiken? Oftewel: met welke customer journey kun je eenmalige gevers het meest interesseren en vaste donateurs het beste aanspreken?

Invenna creëert een uniek 360 graden klantbeeld, waarbij geen onderscheid wordt gemaakt tussen on- en offline. Naast dat alle historische en actuele data wordt samengevoegd, wordt er middels voorspelmodellen ook gekeken naar de toekomst. Met onze nieuwste technieken, zoals machine learning, zorgen we ervoor dat we jouw klanten binden, de klantwaarde verhogen en de uitstroom minimaliseren.

Invenna voor goede doelen

De weg van donatie naar relatie start met een volledig klantbeeld, zo ook voor KWF Kankerbestrijding. Zij, en goede doelen waaronder Het Rode Kruis en Cordaid, gebruiken het data platform van Invenna voor de creatie van customer journeys voor elke individuele donateur.

Ginger van der Swart, Coordinator Online bij KWF Kankerbestrijding: “Door de koppeling van ons Facebook advertising account met Invenna, kunnen we dagelijks super relevante en event-driven campagnes lanceren. Deze relevantie verhoogt de voor ons zo belangrijke betrokkenheid van onze doelgroep en zorgt ervoor dat we meer tijd hebben voor analyse en optimalisatie.