Cultuur

Het best passende aanbod voor elke bezoeker, abonnementhouders of lid.

Meer bezoekers, abonnementhouders of leden door persoonlijke interactie

Wat musea, sportbonden en –verenigingen, horeca en pretparken met elkaar gemeen hebben? Elke dag hebben zij interactie met bezoekers, abonnementhouders of leden; consumenten die zich constant oriënteren en diverse aanbiedingen krijgen om de (vrije) tijd mee in te vullen. Wat al deze consumenten met elkaar gemeen hebben? Op basis van relevante, persoonlijke en gerichte interactie staan zij open voor het aanbod van jouw organisatie. Mits dat aanbod wordt gedaan op het juiste moment en via het juiste kanaal.

Invenna creëert een uniek 360 graden klantbeeld, waarbij geen onderscheid wordt gemaakt tussen on- en offline. Naast dat alle historische en actuele data wordt samengevoegd, wordt er middels voorspelmodellen ook gekeken naar de toekomst. Met onze nieuwste technieken, zoals machine learning, zorgen we ervoor dat we jouw klanten binden, de klantwaarde verhogen en de uitstroom minimaliseren.

Invenna voor Cultuur

Met een volledig klantbeeld kun je de aandacht vasthouden van bezoekers, abonnementhouders en leden. Dit geldt ook voor Museum Vereniging, bekend van de Museumkaart. Zij gebruiken het data platform van Invenna voor de creatie van customer journeys voor elke individuele abonnementhouder.

Mirjam Moll, Management Museumkaart: “Invenna helpt ons inzicht te krijgen in gedrag, voorkeuren en behoeften van onze kaarthouders. Zo zijn we in staat uitstroom te verlagen, relevant en persoonlijk te communiceren en onze kaarthouders te binden.