Voor elke individuele donateur een customer journey.
Dagelijks ontvang je diverse giften: van eenmalige giften uit straatwerving tot maandelijks terugkerende giften via vaste donateurs. Maar hoe zorg je ervoor dat gevers jouw organisatie blijven onthouden en herkennen? Hoe vaak en via welk kanaal kun je hen het beste bereiken? Oftewel: met welke customer journey kun je eenmalige gevers het meest interesseren en vaste donateurs het beste aanspreken?
Invenna creëert een uniek 360 graden klantbeeld, waarbij geen onderscheid wordt gemaakt tussen on- en offline. Naast dat alle historische en actuele data wordt samengevoegd, wordt er middels voorspelmodellen ook gekeken naar de toekomst. Met onze nieuwste technieken, zoals machine learning, zorgen we ervoor dat we jouw klanten binden, de klantwaarde verhogen en de uitstroom minimaliseren.
De weg van donatie naar relatie start met een volledig klantbeeld, zo ook voor KWF Kankerbestrijding. Zij, en goede doelen waaronder Het Rode Kruis en Cordaid, gebruiken het data platform van Invenna voor de creatie van customer journeys voor elke individuele donateur.
Ginger van der Swart, Coordinator Online bij KWF Kankerbestrijding: “Door de koppeling van ons Facebook advertising account met Invenna, kunnen we dagelijks super relevante en event-driven campagnes lanceren. Deze relevantie verhoogt de voor ons zo belangrijke betrokkenheid van onze doelgroep en zorgt ervoor dat we meer tijd hebben voor analyse en optimalisatie.”
Ben je benieuwd naar hoe wij alle donateurs van het Nederlandse Rode Kruis centraal hebben gesteld? En naar de exacte conversiestijging van campagnes, giftverzoeken en donaties? Laat je gegevens achter en wij sturen je de complete case per e-mail toe.
In de brochure vertellen wij wat je met het platform kunt en wat de voordelen van werken met een uniek donateurbeeld zijn, en delen wij het succesverhaal van het Nederlandse Rode Kruis. Laat je gegevens achter en wij sturen je de brochure per e-mail toe.
In het Gartner® report We Have MDM Software, So Why Would We Need a CDP lees je wat de voordelen zijn van, en de verschillen en overeenkomsten tussen Master Data Management en een Customer Data Platform. Ook kom je meer te weten over wanneer het gebruiken van beide platformen gerechtvaardigd is en wat je ermee bereikt. Laat je gegevens achter en wij sturen je het complete report per e-mail toe.
In de brochure vertellen wij o.a. wat je met het platform kunt en wat de voordelen van werken met een uniek klantbeeld zijn. Laat je gegevens achter en wij sturen je de brochure per e-mail toe.
Wij hebben 12 CDP use cases in een infographic gegoten. Hiermee helpen wij jou te bepalen welk soort CDP het best bij jouw organisatie past. Laat je gegevens achter en wij sturen je de infographic per e-mail toe.
In het Gartner® report We Have MDM Software, So Why Would We Need a CDP lees je wat de voordelen zijn van, en de verschillen en overeenkomsten tussen Master Data Management en een Customer Data Platform. Ook kom je meer te weten over wanneer het gebruiken van beide platformen gerechtvaardigd is en wat je ermee bereikt. Laat je gegevens achter en wij sturen je het complete report per e-mail toe.
Ben je benieuwd naar hoe wij alle donateurs van het Nederlandse Rode Kruis centraal hebben gesteld? En naar de exacte conversiestijging van campagnes, giftverzoeken en donaties? Laat je gegevens achter en wij sturen je de complete case per e-mail toe.