Automotive

Het bieden van de beste ervaring, van online tot tijdens het showroombezoek.

Stijgende autoverkopen en klantloyaliteit door relevante klantcommunicatie

Voordat een consument een bezoek brengt aan jouw vestiging of showroom, heeft zij zich waarschijnlijk al uitgebreid online georiënteerd. Want waar consumenten vroeger de voorkeur gaven aan een showroombezoek, is dit bezoek inmiddels een van de laatste stappen in het oriëntatieproces geworden. Het bieden van een seamless shopping experience, een soepele en prettige overgang van de eerste online kennismaking naar het bezoeken van de showroom, is daarom essentieel en vaak de bepalende factor. Deze ervaring creëer je het beste wanneer je meer weet over je klanten en relevant met ze communiceert, bijvoorbeeld omdat je weet dat de huidige auto binnenkort aan vervanging toe is.

Invenna creëert een uniek 360 graden klantbeeld, waarbij geen onderscheid wordt gemaakt tussen on- en offline. Naast dat alle historische en actuele data wordt samengevoegd, wordt er middels voorspelmodellen ook gekeken naar de toekomst. Met onze nieuwste technieken, zoals machine learning, zorgen we ervoor dat we jouw klanten binden, de klantwaarde verhogen en de uitstroom minimaliseren.