Invenna Tag Manager

Invenna biedt met de Tag Manager marketeers functionaliteit om zelfstandig tags op websites en emailberichten te plaatsen ten behoeve van het verzamelen van data en om website bezoek triggers te kunnen gebruiken als start of onderdeel van campagnes.

  • Flexibel

    De veel gebruikte en bekende tag management systemen hebben als doel het meten, analyseren en rapporteren van wat er op de website gebeurt. De structuur van de data is ingericht om snel en goed te kunnen rapporteren maar biedt weinig flexibiliteit en de data wordt op geaggregeerd niveau aangeboden. Dergelijke systemen kennen geen eenvoudige real-time koppeling mogelijkheid met andere omgevingen zoals een marketing database. Of deze zijn zeer kostbaar en data wordt vaak alleen in batches aangeboden.

  • Add-on

    Invenna past perfect als add-on op bestaande tag management systemen, vooral achter de login (dan is immers bekend om welke klant het gaat). Marketeers krijgen hiermee, zonder tussenkomst van webmasters, controle over potentiele campagne en customer journey triggers (het bekijken van bepaalde informatie, het invullen van formulieren, het afbreken van winkelmandjes, het vaak terugkomen maar niet aanschaffen).

  • Real-time

    De Invenna Tag Manager biedt simpel te bedienen functionaliteit aan om alles wat wenselijk is te taggen. In batch en real/time.

Invenna Tag Manager sluit naadloos aan op Invenna Engage; hierdoor kan een website activiteit onmiddellijk leiden tot de start van een campagne die al in Invenna Engage is gescheduled.